رویداد ایده‌شو

ایده‌شو، یک رویداد دانشجویی است که در آن، دانشجویان توانمندهای خود را در ایده‌پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران را محک می‌زنند.

در واقع، ایده‌شوها رویدادهایی برای کارآفرینی هستند که دانشجویان، این فرصت را پیدا می‌کنند تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و در جریان این رویداد، دانشجویان هم ایده‌پردازی و هم نحوه تشریح ایده خود را می‌آموزند و از طرفی، ایده‌هایشان برای راه‌اندازی یک کسب و کار نوپا را در معرض نقد قرار می‌دهند.

در این رویداد، از میان ایده‌های دریافت شده طی سه مرحله داوری، ابتدا تعدادی ایده انتخاب و سپس از بین آنها چندین ایده برتر برای ارائه حضوری در اختتامیه این رویداد، برگزیده خواهند شد که در نهایت، پس از ارائه حضوری، ایده‌های برتر معرفی می‌شوند و جوایزی به برگزیدگان این رویداد، اهداء خواهد شد.


ایدوه‌شو 1401 آبادان

در راستای شناسایی، توانمندسازی و تجاری‌سازی ایده‌ها، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت آبادان اولین رویداد ایده‌شو با محوریت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را در تاریخ 25 بهمن 1401 برگزار می‌نماید. هدف از برگزاری این رویداد گسترش فرهنگ خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و همچنین توسعۀ کارآفرینی با هدایت نوآوران و فناوران به سمت ایجاد واحدهای فناور و نوآور و فراهم نمودن بستری مناسب جهت پذیرش تیم‌های نوآوری می‌باشد.

در این رویداد شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن بیان ایده‌ها و تقویت مهارت ایده‌پردازی، ایده‌های خود را اصلاح و پرورش دهند.

در پایان، ایده‌های برتر توسط داوران که از متخصصین صنعت نفت می‌باشند، شناسایی شده و ضمن اهدای جوایز نفیس به صاحبان ایده، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت، بستر مناسب برای پرورش ایده و به ثمر نشستن آن و هدایت ایده‌ها به سمت کسب و کار را فراهم می‌آورد.

مهلت ارسال ایده تا تاریخ 18 بهمن 1401 می‌باشد. لطفاً برای ثبت ایده از طریق لینک زیر به "سامانه ثبت و پذیرش ایده" مراجعه و یا "فرم درخواست پذیرش ایده" را از طریق لینک زیر دریافت و به آدرس ایمیل مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت آبادان ارسال نمائید.

[ سامانه ثبت و پذیرش ایده ]     [ فرم درخواست پذیرش ایده ]

ایمیل مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت آبادان برای ارسال ایده: putiec-abadan@put.ac.ir

جوایز سه تیم برتر رویداد ایده‌شو

تیم اول: ۳۰۰ میلیون ریال

تیم دوم: ۲۰۰ میلیون ریال

تیم سوم‌: ۱۰۰ میلیون ریال

توضیح: در صورتی که ایده‌های ارسالی دارای کیفیت بالائی باشند، امکان ارتقاء جوایز نقدی وجود خواهد داشت.

سه ایده برتر علاوه بر جوایز نقدی از حمایت های مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت و نیز اسپانسرهای مادی و معنوی رویداد ایده‌شو 1401 در راستای تجاری‌سازی ایده‌ها بهره‌مند خواهند شد.


6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0