• ساعت : ۱۲:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ 
پیام تبریك رئیس دانشگاه صنعت نفت به مناسبت آغاز سال جدید
از درگاه خدای متعال، صحت، سلامت، سعادت و موفقیت روزافزون یکایک شما همکاران و دانشجویان عزیز دانشگاه صنعت نفت را آرزومندم.

باسمه تعالی

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه‌ پرفضیلت رمضان را به اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تقدیم مراتب قدردانی خود از زحمات بعمل آمده در سال 1401، از خدای متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار را برای ایشان و خانواده‌های معّزز آنان در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق‌تعالی و در سایه توجهات خاص حضرت صاحب‌الامر (عج) مسئلت می‌نمایم.

امید است که در سال نو، با نصرت و هدایت الهی و همت، همدلی و تلاش خالصانه اعضای خانواده دانشگاه صنعت نفت و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، در تداوم پیشبرد اهداف دانشگاه و تحقق چشم‌انداز ترسیم شده در سند راهبردی دانشگاه، رهاوردی نیکو از سرافرازی و سربلندی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوریم.

در خاتمه، از درگاه خدای متعال، صحت، سلامت، سعادت و موفقیت روزافزون یکایک شما همکاران و دانشجویان عزیز دانشگاه صنعت نفت را آرزومندم.

کریم سلحشور

رئیس دانشگاه صنعت نفت

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0