• ساعت : ۰۱:۲۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعت نفت در پی شهادت مظلومانه پاسداران انقلاب اسلامی در اثر حمله ناجوانمردانه رژیم اشغال‌گر قدس شریف
دکتر چهاردولی در این پیام شهادت مظلومانه پاسداران انقلاب اسلامی در اثر حمله ناجوانمردانه رژیم اشغال‌گر قدس در روز شهادت مولای متقیان علی (ع) را تسلیت گفتند.

بسم‌الله قاصم الجبارین  
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا 


دانشگاه صنعت نفت شهادت سردار سرداران رشید و فداکار اسلام و تربیت یافتگان مکتب خمینی کبیر، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار محمد هادی حاج رحیمی و سایر همرزمانشان که در روز شهادت مولای متقیان علی (ع) به این فیض عظیم نایل شدند را خدمت مقام معظم رهبری و خانواده‌های ایشان، و آحاد مردم عزیز تبریک و این فقدان مظلومانه و بزرگ را خدمت ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نماید. 
بی شک شهادت هنر مردان خداست و مردان خدا در درگاه الهی شهادت خود را مصرانه طلب می‌کنند و سلام و رحمت خدا و اولیائش بر آنان و یا لیتنی کنا معهم فنوز فوزا عظیما. 
بی شک این حمله رژیم کودک‌کش صیونیستی که بر خلاف تمامی قوانین بین‌المللی از جمله کنوانسیون ژنو در مصونیت دیپلماتیک می‌باشد، ناشی از استیصال و شکست‌های متعدد راهبردی و میدانی این رژیم از فرزندان حیدر کرار در جبهه‌های مقاومت است. این حمله بزدلانه بار دیگر ماهیت این رژیم ننگین را هویدا نموده و بر راهبرد تقویت هر چه بیشتر جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار و رژیم جعلی مهر تایید زد، جبهه‌ای که با دست پرتوان سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تقویت و مجهز و از نظر مادی و معنوی احیا گردید و با خون مطهر ایشان درختی تنومند شد.   
دانشگاه صنعت نفت ضمن محکومیت شدید این حمله‌ی ناجوانمردانه که برخلاف تمام شئونات دیپلماتیک انجام شده است، أولا از وزارت خارجه انتظار دارد که کلیه اقدامات قانونی لازم را بر أساس کنوانسیون‌ها و قوانین بین‌المللی پیگیری و قاطعانه این رژیم منحوس را در عرصه بین‌المللی محکوم نماید. ثانیا پیرو پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که فصل الخطاب همگان است مبنی بر اینکه "رژیم خبیث به دست دلاور مردان ما مجازات خواهد شد. آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی"، از مسئولین محترم لشکری و کشوری ذیربط انتظار دارد که با اقدام بجا، به موقع، قاطع و مستحکم و با تمام قوا به این وعده رهبر عزیزمان عمل نموده و التیام بخش شراره‌ها و بغض‌های آتشین فروخفته در سینه‌هایمان بوده و این رژیم را از اعمال چنین اقداماتی پیشمان نمایند.  


والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمد چهاردولی 
رئیس دانشگاه صنعت نفت

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0